Cihangr nur_eayni_h ilk üç ay full ağladı bebeğim meğerse suyu sıcak yapıyomuşum işte malum bebek üşür mevzusu varya ılıkta yıkamaya başladık bayılıyor artık geçen gene sıcak oldu başladı bagırmaya
nur_eayni_h Cihangr ya özellikle ılık yapıyorum canım sıcak değil ama yok yani yok eli değse ağlıyor🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Sevvalaydin nur_eayni_h bi al den eistersen valla banyo keyifli hale geldi anlayabiliyorum seni apartmnda cocuk dovuyo diye polis aricaklar diye korkuyodum ben, artik banyo yaptirmak istemiyodum banyo yaptircagimda morelim bozuluuodu 1 saat bagircak diue
Cihangr nur_eayni_h işte bize ılık geliyor ona sıcak bi deneyün dediğimi bide odada yıkıyomjşsunuz sanırım ben önce ya eşimi sokuyorum o osıtıyor banyoyu ya kendim giriyorum sonra bebeği sokuyoruz babasının kucagında yıkıyorum korktugu için böyle böyle alıştı
nur_eayni_h Cihangr deneyeceğim canım birlikte gireceğim bir sonraki banyosuna inşaAllah faydalı olur🤦🏻♀️ Ama merak ediyorum normal sudan niye hoşlanmıyor eline bile değmesinden 🤷🏼♀️🤦🏻♀️
nur_eayni_h Gzlky 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Ya inşaAllah yaz gelirse alışırlar ya, zevkle eğlenerek banyo yaptırmak istiyorum ben