nur_eayni_h benimkide dört aylık üzerini çıkarırken başlıyordu ağlamaya. Banyo aparatı varya ondan aldım keyifli olduğu bir zamanda önce biraz oynadım oynaya oynaya üzerini çıkarttım ona belli etmeden sonra göz teması kurarak şarkı söyleye söyleye yatırdım içine sürekli oynattım ve ilgi çekici şarkılar söyledim ilk önce hafifçe ayaklarına dökerek başladım inanın dün ilk defa ağlamadı bebeğim banyo oturağı çok işime yaradı. Suyu dökerkende elinizin üstünden dökün odanın sıcaklığını suyun sıcaklığınıda iyi ayarlayın çıngırak yada bir oyuncağı varsa eline verebilirsiniz😌