Oğlum 19 aylık ve nadir bi sendrom tespit edildi rapor çıkarttım ama hangi rehabilitasyon merkezi iyidir bilemedim yardım olacak olan varsa Allah razı olsun. Gelişim geçikmesi var komut pek alamıyor hep geriden geliyor bilişsel ve fiziksel olarak. Ümraniye sondurakta otruyorum yakın çevrede bildiğini bi yer varsa çok iyi olur