Kızım 6 ay 8 günlük bazı sebeplerden ötürü verem aşısı olamadı 3 ay doluncada ppd testine göre yapılıyormuş bu seferde hep bir aksilik çıktı bronşit oldu grip oldu. 7. Ayda verem aşısı yaptırmak sakıncalı mi gerçekten psikolojim bozuldu. Bilgisi olan beni aydınlatsın lütfen