alparslan377 Aşıyı yapalım 3. Gün oldu yapıldığı günle birlikte sayarsak bir şey yoktu ama bugün kolları ve yanağı kızardı biraz kabardı ve kızaran yerler sıcak biraz da göbeğinde kızarıklık olmaya başladı alerjimi sizce
semraaa03 alparslan377 o asilardan birinde kazein var diye biliyorum. Alerji yaptıysa büyük ihtimalle süt alerjisi