Kızım 2 ay 2 günlük. Yaklaşık bir haftadır baya huysuzdu 8. Hafta atağı olduğunu düşünüyorum. Gündüz uykuları gerilemişti. Dün bu durum zirve yaptı. Abartısız sabah 9 da başladı gece 12-1′e kadar hep acı acı ağladı ve doğru düzgün uyumadı. Uyusun diye bir araya arabaya bindirip turladık o ara güzel uyudu sadece.
Gece daha sakindi ama yine iyi uyumadı. Bugün ise full uyuyor. Emmek için kalkıp emip geri yatıyor. Bu durum normalmi? Yaşayanlarınız var mı acaba?