Bugün üç aylık bebeğimin sabah 38.3 ateşini farkettim ve hemen doktora gittim daha giderken gözleri ve burnu akmaya başladı. Ateşi calpolle düştü çok şükür bi daha yükselmedi. Kanlarda bakteriyel bir şey çıkmadı ama genzi o kadar tıkalı ki nefes alamıyor resmen burnunu ne kadar yıkasam da fuzelmiyor odasında nemlendirici kullaniyoruz hep napicam