O1Anne güven olmaz ben olsam bende almam,13 sene önce annemler eski olmayan müstakil hazır bir ev aldı, hâlâ cartu curtu bitmiyor,sanki topraktan yapılmış gibi heryeri resmen dökülüyordu,en son depremde o da gitti.Oysaki ev 4 senelik falandı yani yeni sayilirdi.Evin içinde yurudugun zaman fayanslarin altındaki boşluğu resmen hissediyordu insan,her yıl zemin çökmeye başladı,derz araları ve supurgelikler inanılmaz derecede açıldı,yarıldı,fare mi dersin,yılan mi dersin,ev hayvanat bahçesine döndü, bildiğin ince kumun üzerine olduğu gibi fayans doşemişler,altı bombosmus.Keske insanın yeteri kadar birikimi,yeri ve imkanı olsa kendi ellerimiz ile yaşayacağımız evi kendimiz yapabilsek ama bu devirde imkansız,çok çok zor,Rabbim herkesin yardımcısı olsun.Guven olmuyor hazır evlere.Yemin ederim oturduğumuz yerde iki yıllık evler,binalar depremde kül gibi döküldü resmen.15,20 senelik yapılara hiç hiç güven olmaz sahsi fikrim bu yönde 😔