Cinars14 Arkadaslar Merhaba! Bulasik makinesi alicam markasina bir turlu karar veremedim buzdolabim samsung memnunum bulasik makineside cok guzel tasarimi falan baktim ama bazi olumsuz yorumlarini okudum tavsiyelerinize ihtiyacim var
Nekwam Cinars14 bosh tan sasmican. Beyazlarim 6 yil olcak 2 tasinmaya ragmen maşallah diyim. Hele bulaşiklari aritmadan koyarım piril pırıl çıkar 💎
EymenkartalEnderasaf Nekwam bosch'un hangi modeli onlarda ayrılıyo ya sayıları oluyor sizinki ne ? Bizimde daha gitti eltimin çeyizinden bulaşık makinesi bekonun ucuz olanları kampanyadan almşlar içi dökülüyor telleri hep kırıldı paslandı ve artık bulaşıkları sanki hiç yıkamamışsn gbi 😬
Deletedmom139 Deletedmom136 Vestel’in bütün beyaz eşyaları sıkıntılı sanırsam 🤷🏻♀️Annemlerde çamaşır makinesi ve buzdolabı vardı 2 sene içinde degiştirmişti
Byzgl_2019 Cinars14 sakın Vestel 3 katlı olanj alma arkadasımın var içine servis tabakları sığmıyor. Ben Beko kullanıyorum memnunum😊
Selimveasel Cinars14 bütün beyaz eşyalrim bosch ütü ve süpürgede dahil memnunum hic sorun yaşatmadilar
1fgn Cinars14 bosch kullaniyorum tavsiye ederim. Etrafımda bir çok kişi bosch kullanıyor, teyzem de arçelik ten memnun olduğunu söylemişti. Ama arçelik hakkında benim deneyimim yok.
Neset Cinars14 samsung alma benim bulaşık makinam samsung tamam programı çok ama iyi yıkamıyor resmen yıkayıp öyle koymalısın. Durumum olsa direkt bende değiştiririm
Cinars14 Neset olemi tasarimi cok guzel onu begendim sizin yeni modelllerdenmi samsung buzdolabim var ondan memnunum herkes bosch onermiss siz ne alirdiniz