Bebeğim 22 günlük 2-3 gündür gece 12-2 arası uyumuyor buna ağlamalarda eşlik ediyor. Normalde kendi başına bile bıraksam uyuyan bir bebek kendi halinde kalır ben işimi yaparım bakınsa bile ağlamaz. Ama 2-3 gündür geceleri böyle yapıyor bunun düzelmesi için yapabileceğim birşey var mı? İlk bebeğim daha önce tecrübemde yok