nesemom Reyhanlı da yaşıyoruz. Eşim 6 senedir ben 3 senedir buradayız. Ben memnunum buradan maaşı olsun yaşam koşulları olsun. Ama küçük bir ilçe olduğundan kaynaklı gezikecek bir yeri yok bir de geldiğiniz yere göre değişir ama ben İzmir’den geldim buraya ve inanılmaz bir kültür farklılığıyla karşılaştım. İnsanı hakkında yorum yapmayacağım ama ben ısınamadım bir türlü. Suriyeli eskiye nazaran bir tık azaldı ama hala baya var. Kiralar konusunda şöyle diyeyim. Biz şuan 15 bine oturuyoruz ama biz buraya göre oldukça fazla kira veriyoruz. 3+1 gayet geniş büyük bir ev için ortalama kiralar 11 bin civarında. Çarşı, pazar, okul, market imkanı oldukça fazla. Gidip oturalbilecek kafeler, restoranlar da çok fazla ve oldukça da güzel. Hastane bir tane devlet bir tane özel olmak üzere 2 tane ama devlet hastanesinin imkanı çok kısıtlı. Doktor ve poliklinik sayısı az hasta çok. Maaş şuan biz 100 alıyoruz ve oldukça rahat bir şekilde birikimimizi yapabiliyoruz çok şükür. Batı olarak geçmesine rağmen maaş durumu çok iyi. Sınır dışı görev olmuyor. Eşiniz jandarma galiba, asayiş ya karakolun görevleri oluyor. Çalışma sistemi güzel 8-5 mesai, 24 nöbet, 24 istirahat şeklinde.
Aklınıza takılan başka bir soru olursa seve seve cevaplarım☺️