demir2606 Bebeğim 6 ay 19 günlük ek gıdaya geçtiğimizden beridir kabız ve makatında çatlak var doktor şurup krem verdi probiyotik kullanmamı önerdi gerçekten faydası varmı hiç kullanmadım marka önerir misiniz Makat çatlağı ve kabızlık için öneriniz varmı
cLearQueen demir2606 kabizlık icin sunu onerebilirim. 1 cay kasigi zeytinyagini icirin ustüne de 3 tane kuru kayisiyi haslayip ezip ilık ilık yedirin hemen rahatlar
metemom_ demir2606 kesinlikle entoragermina kids asla çişini yapmıyordu düzenli kullanımda çok faydasını gördük 25 gün hiç yapmamıştı şuan gayet iyi
beyzzsenturkk_ demir2606 e tabi ben ek gıdaya geçtiğimizden beri neredeyse sürekli veriyorum her gün olmasa da haftada 2 kere mutlaka veriyorum şu an 26 aylık 6. ayındna beri tüketiyor en sevdiği şey eğer kabız olursa da activia probiyotik shot alıyorum anında kabızlığı gideriyor