sena68 canım hemen çıkan bir iz değil kızımın 4 ay sonra çıktı böyle iltihaplı kabuk bağlıyor ama sakın sökme bebeğinde sökmeye çalışırsa müsade etme sonra kuruyor sivilce gibi olup iz yapıyor anlık gelişmiyor bende öyle sanmıştım sordum ebemiz demişti 🥰