Merhabalar
Benim bebeğim 43 günlük daha önce huzursuzluğundan vs şüphelenip buralara çokca yazmıştım sizlerin yardımına çok ihtiyacım var. Manevi olarak bitmiş durumdayım
Benim bebeğim doğduğundan beri sürekli memedeydi çok fazla ağlıyordu huzursuzdu doğum kilosunu geçmişti bi ay olmadan ama çok az.. bir sabah ishal ve kusmayla 27 günlüktü acilen doktora götürdük memeyi de istemiyordu.
Sebebi araştırılmalı dediler bebeğim ishal ve kusmadan daha da kilo verip doğum kilosundan +100 gr üstüne çıkmış olarak kaldı malesef. Çok fazla kustu
Yenidoğan yoğunbakımına yatırdılar bebeğimi çok zor günler yaşadık, mamaya başladık çok uzatmadan anlatayım. O gğne kadar benim doktorum kilosu az vs hiç dememişti, ben de her şey yolunda sanıyordum meğer çocuğuma sütüm hiç yetmiyormuş. Sağım yapmaya başladım 60-70 cc toplam iki memeden max süt alabiliyorum malesef çok ama çok az: hastane sürecinde de aşırı yıprandım olan sütüm de azaldı iyice
Bunlar olurken etraftan herkes beni suçladı çok üzerime geldiler yoğun bakım kapısında günlerce ağladım insanların dediklerine
Bu kusmanın başlamasıyla bebeğim ne zaman emse moraracak gibi kötü oluyor. Huzursuzluk ishal kusma oluyor. Doktor süt alerjisi olabileceğini söyledi, biberonla verince bi nebze daha iyi oluyor
Ben de sağarak veriyorum mama takviyeli
Ama emzirmediğim için çevremde herkes çok kötü konuşuyor ama ben çocuğumu düşünüyoeum oysa sadece ne olur yargılamadan bana akıl verin ben ne yapacağım
Yoğun bakımda doktorumuz sütü az da olsa alsın da emzirmek şuan o kadar da konumuz değil yeter ki yine bitkin düşmesin dedi
Ben ne yapacağım insanlara laf anlatmaktan yoruldum öyle kötüyüm ki