metemom_ biz doğudan batıya geldik 3 yıldır batıdayız. Tercih yaparken bütün listeyi doldurduk. Eşimin söylediğine göre listeyi doldurmadan tercih yapılırsa tercih dışı çıkabiliyormuş ve o zaman itiraz etme hakkı olmuyormuş. Biz bütün listeyi doldurduk şehir olarak. 2.tercihimiz geldi, tercih dışı çıksaydı itiraz edecektik. Eşinizde biliyordur belki bu durumu, yanlış bilgilendirme yapmak istemem ama araştırın isterseniz.