Kızlar 2 ay 18 günlüğüz kırkımız çıkana kadar emziriridim mememde uyuyakalır yatağına koyardım mis gibi uyurdu
Kırkı çıktıktan sonra mememde uyuyordu yine ama yatağa koyu koymaz uyanmaya başladı hep meme ağzında olsun istiyor 2 saat mememi ağzında bekleterek uyuttugumu bilirim
En son dayanamadım emzirdimten sonra süt sağıyorum 10-20 ne çıkarsa biberon koyuylrum
Ağzına öyle uyuyor yan yatırıyorum
Onun dışında emzikte kabul etmiyor
Çok yoruyor bu durum beni emerken doyuyor zaten biberon da verince sürekli kusuyor
Nasıl uyutacağım bilmiyorum sallamakta fayda etmiyor
Siz nasıl uyutuyorsunuz