betus52 Bu aralar nabız 103 105 tansiyonum iyi doktora gittik tiroid baktı kand degerlerime baktı sıkıntı yok sadace B12 eksikliği cıktı .var mı bu durumu yasayan arada olıyor ama 80 90 arada