Kızım 2 yaşına girmek üzere. Bu zamana kadar kademeli azaltma şeklinde ilerledim. Şuan günde 2 kere uykulardan önce emiyor ama bu emmelere çok düşkün. İkisini birden kesmeyi düşünüyorum artık. Konuşmayı çok dinleyeceginii düşünmüyorum ama konusmayi deneyeceğim diğerlerinde de hep konuştum anlattım. Cesaret edemiyorum yapamazsam nasıl yapıcam diye. Sabır taşı da aldım. Konusup artık meme yok diye sabır taşini sürsem nasıl olur? Olumsuz mu etkilenir?