Kızlar her şeyi oynar güzelce amacına uygun ama bi ağzına da götürüp geviyo hala. Diş çıkardığı için mi acaba? Ve tüm kağıt kartın ambalajları da ısırıyo kağıtlarını yiyor kaç kere ağzından aldım bu normal mi sürekli yapıyor artık doktoruna bile sormaya karar verdim