Tazeanne68100 ilk gün konuşa konuşa 25 dk da uykuya geçtik ama sonra 1 saat ben yatakda uyuma numarası yaptım oda döne döne uyudu , sonra bir gün gel ayağımda sallıyım dedim ninni açıyorum bide öyle de uyudu bizim için kolay oldu ama keşke ayak yerine kendiliğinden uyumasına devam ettirseydim şimdi kendi odasında beşikte sallayarak uyutuyoruz