Benim kızımda 20 buçuk aylık oda aynen öyle konuşuyor ve sorun olduğunu düşünmüyorum. 4 lu cümle kuruyor mesela . Hava kapalı anne güneş bugün yok diyor . Ok diyor yok diyemiyor . Ama çok tatlılar o şekilde . Zamanla dilleri geliştikçe bence duzelecektir .