elisa2705 susamtanem_ Ben olsam almazdım iphoneler sıfır alındıktan sonra 4 5 sene rahat kullanılıyor biraz daha birikim yaparak sıfır almanızı tavsiye ederim
[silindi] Yenilenmiş cihazlara çok girmeyin derim. Toplama cihaz hepsi. Ya ekranda çizik oluyor ya da kasa da.