Yapanları duydum ama büyük bir risk bence. Her hastane ve doktor da kabul etmiyor mesela bizim burda. Bir tanıdığım oğlu 8 yaşındayken 2. Ye hamile kaldı. İlkini sezeryan ikinciyi normal doğum yaptı üstünden bayaa bı zaman geçtiği için sıkıntı yaşamadı hiç. Fakat doğum yaparken çok zorlanma durumuvar yani kolay bir doğum olmayabilir ikinci. İlk dikişler çok zorlanabilir diye düşünüyorum ben. İkisinin de ağrısını çekme düşüncesi geliyor bana. Ben asla yapamam mesela.