Sema9393 Hanımlar 1 aylık bebeğim var 32 haftalık doğum oldu prematüre bugün göz muayenesine gittik gelişim geriliği olduğu söylendi 1 hafta sonraya randevu verdi böyle olup ta düzelen var mı çok üzülüyorum 😣
Bryumakmutluluk Sema9393 1 aylık bebeğe göz kontrolü yapılmaz ki ama en az 3 aylık olması gerekmiyor mu
Purple13 Sema9393 canım doktorum 2. Ayında istedi göz kontrolünü kalça içinde öyle. 3 ay içinde yaptırmanız gerekiyor dedi. 2. Ayı uygun dedi bize🤷♀️
nzlkc Sema9393 benim bebeğimde 34 haftalık bizde 1 aylıkken rop muayene yaptırdık. Sorun çıkmadı bizde ama. Bu muayenenin erken yapılmasının sebebi önlem almak için. Sormadınız mı ne olacak diye. Bence tedavisi vardır korkmayın
Hunilianne Sema9393 göz damarlanmasi 46. Haftaya kadar devam ediyor. Takip edecekler biz de iki kere rop muayenesine girdik 33 haftalık doğmuştu. Bence düzelir endişelenmeyin
Nekwam Sema9393 hayir canım zamanla gelişecek demek merak etme. Hic görmeyen bir tanıdığın bebeği tedaviyle gormeye başladı da Seninki karnında tamamlayamadi için dünyada tamamlayacak inşallah 🤗