Kızlar aylardır süren çok şiddetli bacak krampım var ve günlük hayatımı aşırı engelliyor doktora gittim ortapedi bölümü dediler oda bana biz bakmıyoruz kramplara dahiliyeye git dedi dahiliyeye gittim burası iç hastalıkları bizim alanımız değil ama ylnede kan isteyeyim dedi kan verdim değerlerime baktım normal gözüküyor kafayı yiyeceğim ben hangi doktora gideyim şimdi bilgisi olana varsa çok sevinirim 😩