17 aylık bebeğim sürekli ilgi kucak istiyor uyurken bile benle uyumak istiyor normalde beşiğinde uyurdu beşiğe yatırınca uyanıyor bu ara hiç bi işimi yapamadığımdan ekran vermeye başladım ama vicdanım rahat değil siz neler yapıyorsunuz nasıl oyalıyorsunuz yemek vs yaparken