ummacelya bebeğim 10 aylık. Burnu akıyor 5 gündür. Hatta öksürüğü de var. Doktor kesinlikle antibiyotik vermedi. Burnunu serum fizyolojik ile temizliyoruz. Antibiyotik viral durumlarda kullanılmaz. Ancak iltihaplanma olursa belki başlanır. Bebeğimin kulağında da hafif bir akıntı gördü ama müdahale etmeyelim dedi. Lütfen Türkiye’deki bu antibiyotik terörüne bir çözüm bulunsun. Çocuklar daha ciddi bir durumla karşılaştıklarında bağışıklıkları olacak antibiyotik bir işe yaramayacak. Grip, burun akıntısı, hafif öksürük, hapşırma vs hepsi için basit çözümler var. Tıpkı bizler gibi hatta daha sürede kendiliğinden iyileşmeye başlayacaklar. Hiçbiri hasta olmasın 🙏🏻 size de çok geçmiş olsun 💐