Oğlum 2-3 aydır ishaldi geçenlerde iki üç gün kabızlık çektik sonra zeytinyağı verdim geçti kabızlığı derken şuan kaka yapıyor ama normal mi ishal mi anlayamıyorum sorum şu önceden sadece amne sütü alırken sarı renkli ama içinde pütürcükler vardı şuan sarı renkli ama içinde pütürcük yok ama çok suluda değil sizin nasıl anne sütü ve ek gıdada bebeklerinizin kakası