begonvil00 biz de ilk hipp ile başladık bize aşırı gaz ve kabızlık yapmıştı daha sonra sma comfort kullandım gaz sorununu minimuma indirmişti tabi gaz damlaları da kullanıyoduk bebekten bebeğe değişir tabi durum ama çok iyi kilo alımı olmuştu bizde o ay nerdeyse 1800 almıştı tabi 3 aylıktı o zaman hızlı kilo alımı söz konusuydu kabızlıktan kurtulamadığımız için değiştirmek zorunda kalmıştım