Kızlar bebeğim 55 günlük yazacağım şeyden lütfen yadirgamayin ilk bebeğim bu arada ben emzirme konusunda sorun yaşıyorum yani şöyle her dk emzirmek bana yorucu geliyor biberona sahip içirmek daha kolayima geliyor vicdan yapıyorum sonra ama bu durumu asamiyimorum çünkü biberonda ne kadar içtiğini duyduğunu görüyorum rahatlıyorum göğsümde doyup doymadıgini anlamadigimdan kendinden kaçıyorum bu arada kilomjz çok şükür olması gerektiğinin üstünde sarılık vs de yaşamadık bende hep göğsümde dursun istiyorum ama kendimi asamiyorum çözüm önerir misiniz