xcaglaaa Kızlar bebeğimin 2. Ayından beri 2 kolu da bu şekilde sadece kollarında var ne olduğunu çözemedim hipokort kullandım geçmiyor çocuk doktoru cildiye götürdüm banamısın demiyor Bu durumu yaşayan varmı nasıl çözdünüz
klckbra xcaglaaa egzama gibi pütürlü mü, eğer öyleyse benim oğlumda besin alerjisi kaynaklı oluşmuştu ve geçmiyordu
klckbra xcaglaaa çocuk doktoruna goturmende fayda var bizde ilk egzama olarak düşünüyorduk doktor bizi alerji bölümüne sevk etmişti o şekilde öğrenmiştik 6aylikken
lazzz61 Egzamaya benziyor bu nemlendirici krem kullanman gerekiyor bide deterjanını şampuanı nı fln değiştir