Merhabalar,
Aklıma takılan bir şey var. Şimdi uyku eğitmenleriyle konuştuğum zaman, “Bebeğimi kucağımda sallayıp pış pışlıyorum veya memede uyuyor yatağına yatırınca 5 dk içinde uyanıyor.” Diyorum. Destekli uyuttuğunuz için uyandığında desteğini arıyor diyorlar. Buraya kadar her şey tamam. Ama bebeğim 2 aylık, en erken 4.aydan sonra desteksiz uyku eğitimi verilebilir diyorlar. Peki ben 4 ay boyunca bu bebeği kucağımda mı uyutacağım yatağına hiç koyamayacak mıyım anneler? Ne bebeğim uyku uyuyor ne ben. Uykuyu da geçtim beşiğinde dursa tuvalete gidicem onu da yapamıyorum. Anlıyorum anne karnında gibi hissetmek istiyor hala ama yok mu bunun bir çözümü?