Genelde geceleri çok sık uyanan ve emerek uyuyan bi bebeğim var 10 ay 20 günlük son bikaç gündür aşırı derecede sık uyanıyor ve çok yoruyor haliyle emzirirken ben de uyuyakalmışım yanımda uyurken düştü çok ağlamadı genel durumu iyi ufak bi morluk var doktora götürmem gerekir mi geceden beri takip ediyorum kusma vs yok çok şükür yatak yüksekliği 70 cm falan tahminen