Oğlum rota ve memenjit aşısı oldu 2 gün önce. 3 ay 3 günlük eli sürekli ağzında ve kıyafetlerimi de emmek istiyor yapamayınca sinirleniyor ve katıla katıla ağlıyor. Kolik bir bebek değildi iyi huyluydu oğlumu tanıyamadım atak mı diş mi tecrübesi olan var mı düzelecek mi?