narinlik merhaba, ben 22 kilo almıştım. Çok kaygılıydım aylarca da doğru düzgün kilo veremedim. Hatta bir ara yediklerime çok dikkat ediyordum ama gram kilo veremiyordum. Sanırım vücut emzirirken bir dönem kilo tutuyor. Sonra kendiliğinden kilo vermeye başladım. Hiçbir şey yapmadan. Bir arkadaşım 9 ayda gelen 9 ayda gider demişti. Tam olarak öyle oldu. Eski pantolonlarımı giyiyorum 2 kilo fazlam kaldı. Normal besleniyorum bebeğimi emzirmeye devam ediyorum. Diyeceğim o ki. 9 ayda gelen zaten kendiliğinden gidiyormuş. Çok takılıyordum bir dönem keşke kendimi hiç üzmeseydim. Eminim siz de emzirirken kendiliğinden vereceksiniz. Bu arada hamile kalmadan önce beslendiğimden biraz fazla yiyorum. Ama hiçbir şeyi abartmıyorum zaten fazlasını canım istemiyor. Gece emzirdiğim halde acıkmıyorum. Sanırım kilo kendiliğinden gitmiyorsa bunun sebebi aşırı yemek. Yoksa kendiliğinden gidiyor.