miabel9 gnblkr kendi doktoruna mesaj attım o isilik dedi. Sonra daha da artınca dün acile götürdük ordaki acil doktoru da isilik dedi. Şu an uyuyo çekemedim ama geçen doktoruna attığım bu şekilde. Şu an bundan daha da artmış şekilde ama
gnblkr miabel9 bende mustela kullanıyorum banyodan sonra sürdüm isilik oldu ya. Mustela nemlendirici değil mi kullandiginuz