Arkadaşlar bebeğim dün birden ateşlendi 40 a yakındı doktora götürdük Boğaz’larına baktı viral enfeksiyon dedi ateş düşürücü kullan dedi sadece ama hiç bişey yemiyo zorla bir kaç kaşık bişey veriyorum onuda geri kusuyo ne yedirebilirim bu haldeyken çok üzülüyorum sadece anne sütü alıyo yemek istemiyo