hemsire-anne- Savcılığa ve karakola verdiğimiz sikayet dosyasını uyaptan görebilir miyiz hala sistemde bsy görünmüyor kaç gunde sisteme duser
mamado Dosya karakoldaysa avukata da Uyaptan gözükmez, savcılığa geçince avukatın vekâlet koymasıyla görülür ancak. Yani hadi avukat tuttum hemen bütün dosyaları görelim gibi bir şey mümkün değil.