Kızlar kızım şu an 19 aylık yazın binsin diye almak istiyorum.
Üç farklı modeli var aynı markanın birincisi ebeveyn kontrolü olan İkinci model önünde sepet olan üçüncü modelde bildiğimiz klasik olan Ben leoparli olanı beğendim önünde sepetli olan ama bunların hangisi daha kullanışlı olur bilemedim sizler hangi modeli kullanıyorsunuz ve bir de kaç yaşa kadar rahatça kullanım sağlanır