bernadrc Kızlar bebeğim pramatüre 940 gr doğdu taburcu kilomuz 2700 şuan 14 aylık düzeltilmiş 11 aylık 9 kg Sabah uyanıyoruz 180 ml mama içiyo 1 saat sonra kahvaltı muz haşlanmış yumurta avakado bebek bisküvisi labne ceviz tarhanalı yumurta veya bebek irmikli falan bu şekilde çeşitlendiryorum yumurtayı labne veya muzla ezmeyince yemiyo malesef Kahvaltıdan yarım saat sonra falan öğle uykusuna yatıyo 2 3 saat uyur uyanınca hemen çorbasını yediryorum meyveli kavanoz maması ardından yiyo yarım saat veya 1 saat sonrasında 180 ml mama içiyo ara öğün o ara ben ne yiyosam ondan veryırum akşamda biz ne yersek beğendiği bişeyse yiyo fakat ne yerse yesin illaki içinde yoğurtta olması gerekiyo yoğurtsuz hiç bişey ağzına sürmüyo 10 gibi mamasını içip uyuyo birdaha sabah 8 9 gibi uyanıyo o şekilde Mesela eline ekmek veriym btirir yer ama salatalık veya meyve veriym yemez atar dişimizde yok bu arada çok hareketli bi bebek ve günde 2 3 kere kakasını yapar bundan sebep kilo alımı sanırım biraz yavaş sizin bebekleriniz kaç kilo bebekleriniz neleri seviyo günlük menüleriniz neler oluyo ve birde kilolar nasıl 😊😊☺️☺️
berennur01 bernadrc yine çok iyi benim kızım 14 aylık 9 kilo ve çok zorluyorum yemiyor birşey hareketli ve günde 2 kere kakasını yapıyor yumurta yoğurt asla yemez sadece çorba yiyor sabahları bile çorba yer
Sermec27 bernadrc bence kilosu çok iyi yemesi de çok iyi o kadar zayıf doğmasına rağmen iyi kilo almış biz 37 de doğduk 2450 10 aylık 8100 11 aylıkken en fazla 8600 olur 🥰
acemianne___ bernadrc masallah bence gayet iyi , benim sabah bir yumurta oda zorla veririm , yoğurt muz falan asla yemez , akşam da pilav varsa yer , yada kızartılmış patates , çilek elma yer , yediği şeyler çok kısıtlı napsam da olmuyor
bernadrc berennur01 bende istiyorum sabah domates zeytin peynir normalbi kahvaltı yapsın ama malesef sanırım benim hatamda var tatlandırmak için karıştırıp bileyler verdim şimdide bu şekilde normal bi kahvaltı yapmıyo
bernadrc Sermec27 Hastalanıyo pramatüre olduğu için biraz hasassas hastalanınca mama reddi ek gıda reddi çok yaşıyoruz uzun süre zor alışıyo tekrar yemeğe aslında daha yüksek kiloda olabilirdi ama bj şekilde hastalık iştah kapatıyo onun içinde kilo vermişliği var 😊😊 sizede tanımadığınız insanlar dahil niye bukadar zayıf diyolarmı bana çok diyolar ve moralimi ister istemez bozuyolar 😅
bernadrc Aslında babasına benziyo benimkide tıpa tıp ben kiloluyum ama eşim benden çok yer kilo almaz ben su içsem alırım bünye olarakta babaya çekmiş büyük ihtimal
leman1 bernadrc aynen sade verin bı de elinizi yıkayıp elle vermeyi deneyin cocukalr elle daha güzel yiyor iki çocukla bunu kesfettim
bernadrc acemianne___ nenimkide pilavı yemiyo bulgurda yemiyo pirinçte makarnayı yer bide kendim evde sulu yemek yaptıysam ekmek doğrarım içine çattalla biraz ezip veriyorum yiyo öyle
Sermec27 bernadrc Aslında çevremde zayıf diyen duymadım sadece ilk kez görenler falan 7-8 aylık mı diyor ben de yok 10 aylık diyorum yani kilodan dolayı küçük sanıyorlar ama çevremde çok denk gelmedim büyük oğlum da diyenler oluyordu da küçük oğlum da çok denk gelmedim açıkçası Öyle diyenleri boş ver bebeğin çok çok güzel kilo almış doğduğu kiloya göre gayet iyi kilosu
bernadrc bernadrc pişav bulgur çok taneli olduğu için ağzının heryerine giriyo ondan rahatsız oluyo benim gikrimce çünkü damaklarının arasından çıkartmaya çalışıyo falan 😂😂
leman1 bernadrc bernadrc kendiniz de yiyin azıcık dudaginizda görünsün yediğiniz mic mic yapın 😂 benim buna da tav oluyor
ada230924 Kızım 6 aylık kilosu 6300 az mı sizce doktor düşük dedi bende çok zayıf görüyorum üzülüyorum k
bernadrc Sermec27 doktorumuzda güzel diyo ama benim aşırı sinirim bozuluyo ilk kez görenler niye bukadar zayıf falan diyolar zatıf değil normal diye cevap veriyom ama içim içimi yiyo 😂