deleted20517 Prensesannesi_24 daha erken 12 haftalık gebeyim Çarşamba günü gittim doktora cinsiyet için çok erken dedi
Madamehappyyyyy Prensesannesi_24 Tahmin yapmamı ister misin diye sordu tahmin yaptı ama daha ilk oğlum da hiç tahmin istemedim yanılma payları çok varmış o yüzden duyurmak istemedim. Yengeme kız dediler 5.ci ay rdvsun da erkek dediler sonra.
alparslan14subat Ben öğrenmiştim 12 haftalıktı büyük ihtimalle 2li tarama testinde söylemişti doktorumuz herkes şaşırmıştı hatta çok çok bilgili bir doktor ise inanın görüp söylüyor
assssssil Benim 9. Haftada bir tahminim var demişti doktor , erkek sanki demişti . 12 . Hafta da eminim erkek dedi . Bunları diyen farklı doktorlardı bu arada
turuncbebek Prensesannesi_24 12+6da erkek ama yüzde 50 diyelim dedi 😄 16.haftada pipi ultrasonu verdi😄
D_deniz Prensesannesi_24 yani öğrendik 12de ama nipt ile kız olduğunu öğrendik. 11de doktor erkeğe benziyor demişti