60 çok yüksek olur, 40 derecede yıkayabilirsiniz. Çok kirliyse makinede ayar varsa ön yıkama veya suda bekletme yaptırın. Yani önce kaba kiri gider, sonra güzelce yıkanır.
Eğer makinede öyle ayarınız yoksa 2 kere peşpeşe yıkama yapabilirsiniz.
Tüm evinkileri yıkayacaksam güneşlikleri ayrı, tülleri ayrı atıyorum ben. Eğer oda oda farklı günlerde yıkayacaksam tülü ve güneşliği birlikte attığım da oluyor, bir şey farketmiyor da pek. Ama eğer fon perde falan varsa onu ayrı yıkayın tabi ki.