Bebekanneesi dün doktora gittim devlet hastanesinde 25 soruluk bir test sordu
Bebeğim uyuya kaldı görmedi davranışlarını. İçlerinden bazıları 12 aylık bebek için değil de 2 3 yaş bebekle alakalı sorular onlara da hayır diye şıkladı
Azda olsa otizm riski çıktı çocuk psikologuna gitmeliymişim
Sorduğu sorular —
1- Parkta çocukların yanına gidiyor mu ?
Çocukları seviyor ama Kızım yürümüyor dedim yinede ( şıkkı hayır yaptı 😀)
2-Oyuncaklarıyla oynarken hayal kuruyor mu ?
(12 aylık bebeğin hayal kurduğunu nerden bileceğim ki geçirmeli yapbozlu şeyleri yapıyor dedim ) ona da hayır şıkkı seçti
3- Gözünüz ile birşey gösterdiğiniz de gözünüze bakarak neyi gösterdiğinizi biliyor mu ?
Parmağımla işaret ettiğimde gösteriyor oda parmağıyla gösteriyor birşeyi yada gözümle ikaz ettiğimde anlıyor dedim
Gözümle bir yer gösterince onu bilmesi gerekmiş ona da hayır şıkkı işaretledi 12. ayına daha 3 gün önce girdi kızım
Diğerleri hepsi evet sadece isim konusunda ben söyleyince bakmıyor başka biri söyleyince bakıyor dedim ona da hayır işaretledi
Oldumu 4 hayır
Sistem otomatik hesapladığı için az riskli otizim çıktı
Erenköy ruh ve Sinir hastalıkları hastanesine çocuk psikolog yönlendirdi kendi teşhis koyamıyormuş oraya gitmeliymişim
Bilemedim sorular bana çok saçma geldi 12 aylık bebek olduğunun da farkında önlerinde hayır test var gelene geçene onları soruyorlar
Neyden kaynaklı peki az riskli diye soruyorum hangi davranışı anormal diye sordum bana sistem böyle çıkarıyor diye cevap verdi
Hazır cevaba alışmışlar ordan ona ordan ona yönlendiriyorlar insanları insanın içine de kurt düşüyorlar
🤦♀️🤦♀️🤦♀️