Merhaba sizlere birsey sormak istiyorum. Bebeğim 6 ay 26 günlük ek gıdaya tam 6. Ayında başladık doktorun önerisiyle çoğu şeyi 3 gün yaptım ama sonra doktor kontrolün 2 öğüne geçtik. Geçenlerde bebeğime denettiklermxe çorba yaparken kuzu ilikli kemik suyu koymustum. Bugünde artık kıymalı tarhana denemek istiyorum yine kıymayı 3gün denemeli miyim ?