Happyymom27 vallahi bacım bnm kızımda konuşmuyor. Her şeyi anlıyor ama konuşma yok. Ben utandığını ya da bilerek konuşmadığını düşünüyorum. Anne dedi devamı gelmedi, hala da demiş ama devamı yok. Baba dede, vakvak, yeyye gib bişey diyo, yenge demek 😁ciş, pis.. gibi gibi kelimeleri var.