Kızlar bu rahatsızlığa sahip olanlar var bi bakabilir misiniz? Bende uzun zamandır aşırı şişkinlik gaz var çok sık tekrar eden kabızlık durumum var , birden durup dururken gaz geliyor sanki içimde patlıyor karnımdan ses geliyor ve bu kalabalıkta bile olsa dışardan duyulabilecek bir ses oluyor, wc de gazla beraber köpüklü mukus geliyor ba de en dışkının üzerinde oluyor bunun için gitmedim daha doktora ama bağırsak sendromundan şüpheleniyorum acaba belirtileri böyle mi