sarppp
@[silindi]
@Azyef
@bizdejantikizlardik
@urasbeybi
@senal
@Karmom
@asrinhatasi
@mterl2
@alparslan14subat
Anneler cevap verdiğiniz için teşekkür ederim öncelikle ♥️ görüşme bitti. 20 dakikaydı o yüzden çok üst üste bir şey söyleyemedim. 17 kişi katılmıştı toplantıya. Benim olayımı bayağı irdelediler. Üzerinden çözüm bulmaya çalıştılar. Cam rende bir ürünü paketlemeden yollamışlar, kırılmış ve ben iade edemedim. Çöpe attım. Bunu anlamaya çalıştırlar kendi aralarında tartıştılar falan. Paketleme, müşteri hizmetleri, geri kargolamada pttnin zorunlu olması, mağazada sorunu çözmemeleri vs bunlardan bahsedildi. Böyle durumlarda hemen ücret iadesi yapmalıyız, müşteri temsilcisini 9-5 mesaisini artırmalıyız dediler. Mağazaları üst kata koymayın ulaşım sağlaması zor asansörü biz dışında herkes kullanıyor dedim. Haklı buldular ama neye yarar bizim e bebek üst katta 😅 bir de o an cevaplarınızdan aklıma mama geldi. Mama fiyatlarına neden hiç indirim yapmıyorsunuz dedim. Anne sütünü destekleyen bir firmayız ama istesekte yapamayız yasak dediler. Böyle karşılıklı teşekkür edip bitirdik. Kendi adıma çok mutlu oldum. Siz de bir sorun yaşarsanız bence iletin mutlaka. Kıymet verip döndüler taaaaa genel müdürle satın alma bilmem ne müdürüyle bir sürü kişiyle birebir konuşma imkanı sağladım. Müşteriye Önem veriyorlar demekki diye düşündüm güzel bir deneyim oldu 🤗