Lilensa21 Ben hep ağdayla alıyorum ama aşırı bir kıl dönmem var alırken ızdırap çıkarken kaşıntıdan başka bir ızdırap en iyi ağda markalarını kullanıyorum ama nafile şimdi peematikle alıyorum mecburen lazere giden var mı bir kaç soru sormak istiyorum?
Sbe Lilensa21 emizirirken ilk 6 ay lazere gidilmiyo yani ben gitmedim. Hamilelik sürecimde de doktorum gidebilirsin demişti ama lazer epilasyon merkezinde hamileleri kesinlikle almadıklarını riske atmadıklarını söylediler bende güvenemedim riske atmak istemedim ve gitmedim
Egelihayat Lilensa21 ah ayni dert bendede var gitmek istiyorum 8 bucuk aylik oğlum herkes birsey diyor emzirip giden varmi görmedim etrafimdada
Asyatuba Lilensa21 hayır jiletle temizlemeniz gerekiyor 2-3.gün de lazere gidiyorsunuz. Yani biraz kökleri görünüyor . Köklerin sert ve siyah olması makinanın kılları daha kolay görebilmesini sağlıyor bende gitcem ama İstanbul Avrupa yakasında nereye gidebilirim diye düşünüyorum önceden Samsun’da este ye gidiyordum tek seansta 3te 1i yok oldu diyebilirim. Keşke burda da öyle bir yer olsa
Emoss Lilensa21 özel bölge acirsa acır diğer bölgeler acımaz uyuşturucu kremler var zaten lazer uygulayan yerlerde de satılıyor
Lilensa21 Asyatuba benimkilerden yok olsa hiç fena olmaz kaç seansta bitiyor benim tenim açık kıllar koyu .
Asyatuba Lilensa21 bana 6seansta biter demişti oradaki uzman benim tenimde sizin gibi. İlk seansta bile benim nerdeyse 4ay bişey çıkmadı çıkan da döküldü felan sonra eski gibi oldu . Zaten gittiğin zaman o seanssın parasını ödüyorsun çok iyiydi Makinanın adı alexander dı. Ama işte İstanbul’da öyle bir yer bulamadım bilen varsa tavsiye istiyorum 🙏
Sbe Lilensa21 ilk 6 ay gidilmiyo. Ben hamilelikten önce gidiyordum yarım kaldı. Şu an oğlum 5 aylık. Önümüzdeki ay başlicam
Lilensa21 Asyatuba umarım uzun sürmez biter bir an önce kızım biraz büyüse tüm vicıdumu yaparm zaman aldığı için ona bakacak kimse yok en fazla yarım saat uyuyor 2 ayını doldursun başlıcam