Kızım 36 Haftalıkken doğdu şimdi 15 aylık olduk koltuk kenarlarımdan tutunup yürüyor koltuktan turunup kalkmıyor ama ya da kendi başına ayakta kalmıyor. Emeklemedi halende emeklemiyor . Normal mı değil mi bilmiyorum ama artık yürüsün istiyorum. Ne yapılabilir böyle durum yaşayan var mı