Bebeğim 4,5 aylık hep 6 6 buçukta kalkar çok nadirdir 8 de uyandığı. Şimdi ben nasıl olsa uyanıcak diye kalktım saat 8 buçuğa geliyor hala uyuyor zaten gündüz uykularımız kısaldı 3 uyku falan yapıyor. Bu saate kadar uyuması gece uykusunu etkiler mi kaldırayım mı kendim yoksa öğlen uykularını mı kısa tutayım akşam 19:30 da gece uykusuna yatıyor bilemedim ilk defa böyle olunca düzeni var bozulsun istemiyorum ama bu saatler de kalksa da hiç fena olmaz 😅